Ipar Magazin

Élelmiszeripar
  • A szüleink imádták, de vajon mi is fogjuk?

    A szüleink imádták, de vajon mi is fogjuk?

    Ahogy a vállalkozók egyre több piacot fedeznek fel maguknak, úgy válik egyre népszerűbbé a retro faktor, nem véletlenül. Ha egy olyan brandre támaszkodhatunk, aminek az alapjait, sőt, a komplett épületét valaki már megteremtette, akkor jelentősen egyszerűbbé tehetjük a munkánkat. De nem csak erről van szó, ha valami működött egykor, akkor …
  • Erre a holland csokigyártóra furán néztek a csokoládéiparban. Ma piacvezetők között vannak

    Erre a holland csokigyártóra furán néztek a csokoládéiparban. Ma piacvezetők között vannak

    Mennyire őrülten hangzik, hogy Hollandiában egy új csokoládé márkát elindít valaki? Hollandia csokiipara is óriási, hát még a mellette lévő Belgiumé. A Tony’s Chocolonely alapítói mégis úgy gondolták, lehet helyük a piacon. Persze első években furcsán néztek rájuk, mint újítókra, hiszen nem szokványos dolgokkal indultak el. Már most tudod, hogy …
Ipar Magazin